2008年8月12日星期二

窄腳褲


係現今潮流既絕源體

當所有Hi Fashion品牌都以窄身修身為重點時
我知
我知我會成為潮流既公敵

大Pat短腰凸胸骨
身體各部位同時係度[公民抗命]中

一個連著T-Shirt牛仔褲都唔著得好睇o既人
又點能夠著到窄身衫褲呢?!


我唔甘心!!

adidas同李寧都講過
[Impossible is nothing!] (everything is possible)

我信我可以!!!!!!!!!!!!!!!




終於
我失敗了...................................

太窄了............太窄了...........................

窄到...................
窄到我隻大脾痛左兩日.................



果然係現今潮流既絕源體.......................

沒有留言: